پیام رئیس دانشکده

 | تاریخ ارسال: 1398/8/25 | 

پیام رئیس دانشکده:

 
دانشجویان عزیر رشته مهندسی مکانیک که در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا مشغول به تحصیل می باشید، دانشکده مهندسی مکانیک و دانشگاه صنعتی امیرکبیر یکی از افتخارات آموزش عالی کشور می باشد که شما عزیزان با پشتوانه استعداد و تلاش خودتان با افتخار دانشجوی آن می باشید.
از طرف دیگر افتخار بزرگی برای اینجانب، هیئت رئیسه دانشکده و تمام کارشناسان و کارمندان این دانشکده است که در خدمت شما به عنوان بهترین جوانان فرهیخته که آینده این کشور را خواهند ساخت، هستیم.
دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ابتدا با محوریت ایجاد ارتباط با صنعت و حل مشکلات صنعتی کشور تاسیس و افتخار دارد که در تمام دوران فعالیت آموزشی و تحقیقاتی خود توانسته است با دانش اموختگان خود در مقاطع مختلف نقش بسیار مهمی در سطوح مختلف مدیریتی کشور، راه اندازی، توسعه صنایع و خود کفایی و در آموزش عالی کشور داشته باشد.
دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر از لحاظ فراهم نمودن امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی که لازمه موفقیت در این رشته می باشد در رتبه اول قرار داشته و با داشتن اعضای هیئت علمی که همگی از دانش اموختگان دانشگاه های برتر داخل و خارج از کشور می باشند، بستر مناسبی برای آموزش، مهارت افزایی و رشد و تعالی شما عزیزان که سرمایه اصلی کشور می باشید ایجاد کرده است.
انتظار از شما عزیزان این است که با استفاده از این امکانات ، علاوه بر ارتقا کیفیت دانشکده و حرکت در جهت اهداف راهبردی دانشگاه  و دانشکده در اینده نیز فرد موثری در حل مشکلات صنعتی، کارافرینی و اداره کشور باشید. مدیریت دانشکده وظیفه خود میداند که در این راه از پیشنهاد های سازنده و راهگشای شما عزیزان استفاده نماید.



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 4353 بار   |   دفعات چاپ: 208 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر