رویه درخواست آموزشی

 | تاریخ ارسال: 1399/9/25 | 
 رویهی درخواست آموزشی دانشکده مهندسی مکانیک

 

رویه درخواست آموزشی
  • درخواست آموزشی:
چنانچه دانشجویان عزیز نیاز به مشاوره دارند، یا در خصوص نوع درخواست آموزشی سوال دارند، و یا هر سوال دیگری از آموزش دانشکده دارند می توانند در ساعات اداری با تلفن ۶۴۵۴۳۴۰۳ تماس بگیرند یا درخواست خود را به ایمیل اداره آموزش دانشکده (ugrad.meaut.ac.ir) ارسال کنند. در نهایت برای درخواست های رسمی مراحل زیر انجام می شود.
  • مراحل درخواست آموزشی:
  1. فرم مربوط به درخواست آموزشی را از سایت دانشکده (me.aut.ac.ir/fa در مسیر: کارشناسی ◄ فرم‌ها) دانلود کنید. برای درخواستهای خاص فرم های بخصوص در این آدرس موجود است. برای درخواستهای کلی و درخواستهایی که فرم بخصوصی ندارند از فرم درخواست آموزشی (لینک) استفاده کنید.
  2. فرم درخواست مربوطه را تکمیل و امضاکنید.
  3. برای بعضی فرم ها که نیاز به تایید استاد راهنما، مشاور، مدیر گروهیا ... دارد می‌توانید بجای مراجعه فیزیکی، فرم تکمیل شده را به استاد مربوطه ایمیل کنید و اساتید می‌توانند فرم ها را بصورت الکترونیکی امضا و به دانشجویان تحویل دهند تا در نهایت توسط شما به اداره آموزش ارسال شود یا در صورت صلاحدید استاد، خود ایشان درخواست امضا شده را مستقیما به اداره آموزش ارسال نماید.
  4. فرم درخواست مربوطه را بعد از تکمیل به pdf تبدیلکنید (یا اسکن کنیدیا از آن عکس با وضوح کافیبگیرید). توصیه می شود فایل ارسالی به فرمت pdf باشد تا سرعت رسیدگی به درخواست شما افزایشیابد.
  5. در نهایت باید فرم تکمیل شده به اداره آموزش دانشکده (ugrad.meaut.ac.ir) ارسال شود.
  6. در خواست شما در کمترین زمان ممکن بررسی می شود و پاسخ به ایمیل شما ارسال خواهد شد. در صورت احراز شرایط، فرم درخواست تایید شده توسط آموزش ثبت و در صورت نیاز با شما از طریق تلفن یا ایمیل تماس گرفته خواهد شد. در موارد معدودی که نیاز به تحویل فرم فیزیکیبه دانشجو باشد، زمان تحویل فرم فیزیکی توسط کارشناسان آموزش با تلفن یا ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 7249 بار   |   دفعات چاپ: 173 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر