مطالب پایگاه
اعضای هیات علمی
ردیف | نام درس | واحد |
|
مکاترونیک مقدماتی - مبانی مهندسی برقI (برای دانشجویان مهندسی مکانیک) ( مدارات واسط، میکروکنترلر ها و محرکه هابا نگاه کاربردی) |
۳ |
|
مکاترونیک مقدماتی - مبانی مهندسی برقII ( برای دانشجویان مهندسی مکانیک) (سیگنال و سامانه ها، پردازش دیجیتال، فیلتر ها، نمونه برداری و بازسازی) |
۳ |
|
مکاترونیک مقدماتی - مبانی مهندسی مکانیکI ( برای دانشجویان مهندسی برق) ( استاتیک ، مقاومت مصالح) |
۳ |
|
مکاترونیک مقدماتی - مبانی مهندسی مکانیک II( برای دانشجویان مهندسی برق) ( دینامیک ،دینامیک ماشین ، ارتعاشات) |
۳ |
|
مکاترونیک مقدماتی - مبانی مهندسی مکانیکIII( برای دانشجویان مهندسی برق) (ترمودینامیک I و II، سیالات ، انتقال حرارت) |
۳ |
۱ | مکاترونیک ۱ (حساسه ها، محرکه ها، سامانه های هیدرولیکی ونیوماتیکی ) | ۳ |
۲ | مکاترونیک۲ (اصول تجمیع درسامانه های مکاترونیکی ) | ۳ |
۳ | ریاضیات مهندسی پیشرفته | ۳ |
۱ | کنترل خودکار پیشرفته (کنترل مدرن) | ۳ |
۲ | کنترل سامانه های مکاترونیکی (کنترل صنعتی۲) | ۳ |
۳ | رباتیک پیشرفته | ۳ |
۴ | ارتعاشات پیشرفته | ۳ |
۵ | تبدیل مستقیم انرژی | |
۶ | اصول طراحی سامانه های دقیق | ۳ |
۷ | هوش محاسباتی(و کاربردآن در مکاترونیک) | ۳ |
۸ | مدل سازی سامانه های مکاترونیکی | ۳ |
۱ | شبیه سازی و مدلسازی دربیومکاترونیک | ۳ |
۲ | هوش مصنوعی و سامانههای خبره | ۳ |
۳ | مدیریت کیفیت و عملیات | ۳ |
۴ | مدیریت تجاری و بازرگانی | ۳ |
۵ | اتوماسیون صنعتی | ۳ |
۶ | کنترل محرکه های الکتریکی | ۳ |
۷ | روش اجزاء محدود | ۳ |
۸ | تئوری و تکنولوژی ساخت نیمه هادیها | ۳ |
۹ | اتوماسیون درتولید | ۳ |
۱۰ | تکنولوژی مواد نوین: مرکب، چندلایه ای، پوشش داده شده | ۳ |
۱۱ | سامانه های بلادرنگ | ۳ |
۱۲ | شبیه سازی کامپیوتری | ۳ |
۱۳ | هیدرولیک و نیوماتیک پیشرفته | ۳ |
۱۴ | بهینه سازی درطراحی و تولید | ۳ |
۱۵ | بینایی ماشین | ۳ |
۱۶ | هوش مصنوعی | ۳ |
۱۷ | شناسایی سامانه ها | ۳ |
۱۸ | شبکه های عصبی | ۳ |
۱۹ | حساسه ها و کالیبراسیون ربات | ۳ |
۲۰ | برنامه ریزی و کنترل تولید کیفیت | ۳ |
۲۱ | عملگرها | ۳ |
۲۲ | سنسورها | ۳ |
۲۳ | اصول طراحی خط تولید | ۳ |
۲۴ | سایر دروس در مقاطع تحصیلات تکمیلی از دانشکده های مربوطه با تایید استاد راهنما و تصویب شورای گروه استاد راهنما و تصویب شورای گروه |
۳ |